Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Towar dnia
2 458,77 zł z VAT
2 200,00 zł
1 999,00 zł netto
Producent
Aktualności


 

Wiadomość z dnia: 10-07-2016, 12:25
Przedstawiamy Suitcase Fusion 5!


Każdy profesjonalny program do zarządzania fontami powinien dostarczać podstawowe funkcjonalności: widowiskowych podglądów, mocnych narzędzi do wyszukiwania i zapewniać wydajną organizację fontów. Te funkcjonalności zostały spełnione. Ale jest o wiele więcej, co możesz zrobić z fontami, mianowicie tradycjonalne oraz webowe projektowanie. W tym także możemy Ci pomóc!

suitcase

Idealny Font Manager dla Adobe Creative Cloud oraz Creative Suite

Całkiem nowe wtyczki automatycznie aktywujące fonty w aplikacjach Adobe® Creative Cloud™, panele fontów wewnątrz aplikacji dla łatwiejszego dostępu, międzyplatformowe funkcjonalności i od teraz licencja na użycie na więcej niż jednym komputerze. Miło.

Eksperymentuj i paruj fonty szybciej niż kiedykolwiek

Skończ z tym szaleństwem! Aktywujesz fonty, przełączasz się na InDesigna, testujesz fonty, zapisujesz wersję pierwszą; aktywujesz więcej fontów, przełączasz się z powrotem, znów testujesz fonty, zapisujesz wersję drugą. Poważnie, to może trwać wieki!

Zamiast tego, spróbuj tak: eksperymentuj z parowaniem bez aktywacji całej biblioteki fontów, bez przełączania się między aplikacjami oraz tworzenia wielu wersji dokumentu bez końca. Szybko zapisz swoje kompozycje jako set lub zapisz jako PDF proof dla udostępniania. Tak działa NOWY QuickComp™. 

QuickComp

Najsprytniejszy sposób projektowania z użyciem fontów webowych

Dzięki zintegrowanemu z serwisami web fontowymi panelowi wewnątrz-aplikacyjnemu, masz pod ręką tysiące fontów webowych. Dlaczego miałbyś projektować na potrzeby www używając innych fontów, niż tych których faktycznie użyjesz na stronie? To niedorzeczne!

Inne udogodnienia managera fontów:
  • piękny podgląd fontów
  • potężne narzędzia wyszukiwania
  • wydajna organizacja fontów
  • dostęp do fontów z panelu aplikacji Creative Suite™ i Creative Cloud™
  • wbudowana auto-aktywacja dla profesjonalnych aplikacji graficznych
  • możliwość podłączenia ponad 6500 fontów z WebINK oraz Google Web Fontów
Niezawodne zarządzanie fontami

Wiesz doskonale, że fonty są istotne dla Twojej kreatywności. Suitcase Fusion 5 pozwoli Ci szybko odnaleźć, zobaczyć oraz aktywować fonty dokładnie wtedy, gdy będziesz ich potrzebował!

Dostępny na komputery Macintosh® lub system Windows®, Suitcase Fusion zawiera innowacyjny Suitcase Fusion Core™. Działa on w tle, radząc sobie z krytyczną aktywacją i deaktywacją fontów, pozwalając skupić Ci się na Twojej pracy twórczej.

Suitcase Fusion 5 dostarcza bezpieczne i niezawodne miejsce przechowywania fontów - tak istotne dla Twojego sukcesu jako kreatywnego profesjonalisty.

Przejmij kontrolę nad Twoją paletą fontów

Bez żadnego wysiłku z Twojej strony, możesz znaleźć i użyć fonty automatycznie z wtyczką auto-aktywacyjną dedykowaną profesjonalnym aplikacjom graficznym.

Ponieważ potrzebujesz szybkiego dostępu do fontów, zintegrowany panel dla aplikacji Adobe® Creative Cloud pozwoli Ci podejrzeć i aktywować każdy font, nawet jeśli pracujesz na dokumencie, bez konieczności przełączania się pomiędzy aplikacjami.

PhotoshopPanel

Automatyczna aktywacja przybliża do Ciebie fonty

Skup się na swojej pracy, nie na systemie. Suitcase Fusion 5 automatycznie aktywuje wymagane fonty, nawet w najbardziej wymagających dokumentach. Dzięki wtyczkom automatycznie aktywującym fonty, ich aktywacja niepostrzeżenie zmieni się z uciążliwego obowiązku w błahostkę, o której nie będziesz musiał pamiętać.

Wbudowaliśmy naszą opatentowaną technologię Font Sense dla zapewnienia, że wymagane fonty zostaną aktywowane precyzyjnie, gdy będą wymagane w dokumencie.

Niezależnie od tego czy przekazujesz dokumenty w tą i z powrotem ze współpracownikiem który również używa Suitcase Fusion, czy używasz wielostanowiskowych aplikacji Adobe Creative Cloud, Twoje fonty zawsze będą aktywne gdy tego potrzebujesz.


Potężne wyszukiwanie

Fonty nie mają żadnej wartości, chyba że możesz je znaleźć, prawda? Użyj QuickFind™ żeby wykonać dynamiczne wyszukiwania podczas pisania lub wyszukiwanie według metadanych (stylu, słów kluczowych, klasyfikacji, itd.) używając funkcji Szukaj.

Dostosowane font sets

Z Suitcase Fusion 5, możesz zorganizować swoją pracę tworząc foldery fontów ze względu na projekt, typ, styl, czy cokolwiek innego, co pasuje do Twojego przepływu prac.

Podobnie jak lista utworów w  iTunes®, foldery pozwalają sortować fonty dla wszystkich dokumentów i automatycznie organizują fonty w Smart Sets.

Uzyskaj szybki dostęp do Twoich ulubionych, tymczasowych fontów lub jakiejś specyficznej podgrupy Twojej kolekcji, zarządzając fontami z użyciem Sets w Suitcase Fusion 5.

Wsparcie dla nowoczesnych systemów operacyjnych

Suitcase Fusion 5 wspiera najnowsze systemy operacyjne, w tym OS X Mountain Lion i Windows 8.

Niezależnie od tego czy używasz OS X, Windowsa lub obu, Suitcase Fusion 5 jest jedynym prawdziwie międzyplatformowym managerem fontów, który jest gotowy do pracy gdy tylko go potrzebujesz.

FontDoctor dołączony GRATIS

Dodaj dodatkowy poziom wykrycia uszkodzeń fontów i ich naprawy, twórz szczegółowe raporty na temat uszkodzonych fontów i automatycznie organizuj i optymalizuj bibliotekę fontów na Twoim komputerze Mac i PC z użyciem FontDoctora.

Funkcje Suitcase Fusion 5

  • Bezpieczne, profesjonalne przechowywanie fontów
  • W pełni funkcjonalny podgląd fontów  pozwalający na łatwe porównywanie przez umieszczenie ich obok siebie
  • Wtyczka automatycznie aktywująca fonty do profesjonalnych aplikacji graficznych, w tym Adobe Creative Cloud i QuarkXPress®
  • Wsparcie dla Mac OS X Mountain Lion (10.8) i Windows 8
  • Zobacz jak fonty pracują obok siebie w podglądach stworzonych z QuickComp
  • Opatentowana technologia Font Sense oznacza font dla precyzyjnej identyfikacji
  • Wyszukaj fonty podobne z QuickMatch
  • Korzystaj z fontów webowych dzięki połączeniu z WebINK i Gooble Web Fonts
  • Porządkuj fonty z użyciem Sets
  • Stwórz podglądy fontów w formacie PNG przez przeciągnięcie ich z Font Snapshots
  • FontDoctor dodany za darmo dla ułatwienia wykrycia uszkodzonych fontów i porządkowania
  • Floating Prewievs można przeciągać na wszystkie pozostałe aplikacje
  • Wbudowana funkcja czyszczenia pamięci podręcznej fontów dostępna na Mac OS X


Wiadomość z dnia: 19-07-2013, 10:43
Najpopularniejsze Web Fonty w 2012 roku.

Najpopularniejsze Web Fonty w 2012 roku.

Patrząc na najpopularniejsze fonty webowe w serwisie WebINK w ciągu ostatnich 12 miesięcy można stwierdzić, że był to ciekawy rok! Ostatni ranking pojawił się w czerwcu 2011 roku, gdy w bibliotece było około 4000 fontów webowych – teraz jest ich ponad 5500. Wiele ulubionych utrzymało się w rankingu, ale jest też kilka nowości. Popularne są neo-groteskowe fonty bezszeryfowe (jak alternatywy Ariala i Helvetiki, na 4. i 6. miejscu) i geometryczne bezszeryfowe (na 2. i 3. pozycji). Tradycyjne szeryfowe kroje pojawiły się tylko na dwóch ostatnich oczkach – 9. i 10.

Bez zbędnych ceregieli, przedstawiamy najpopularniejsze kroje w roku 2012:

 Fonts_Top10-2012

 

1. Myriad Pro (Adobe)

Myriad Pro był numerem jeden w roku 2011 i pozostał najpopularniejszym fontem webowym w serwisie WebINK. Myriad został pierwotnie wydany w 1991, będąc wspólnym projektem dwóch młodych projektantów krojów, którymi byli Robert Slimbach i Carol Twombly. Jego uniwersalność wynika ze sporego zakres dostępnych odmian fontu oraz celu projektantów, by stworzyć font ciepły i przyjazny, ale bez większych udziwnień. Ponieważ dokonano konwersji reszty rodziny Myriad Pro, dzięki czemu wszystkie 40 fontów dostępne jest w formacie webowym, można podejrzewać, że utrzyma się przez pewien czas na pierwszym miejscu rankingu.

Proces tworzenia kroju Myriad był niezwykły. W połowie projektu, Slimbach i Twombly zamienili się członkami rodziny nad którymi pracowali, aby uniknąć wywierania zbyt dużego wpływu na którykolwiek element kroju przez jednego projektanta. Wsparcie dla języka greckiego oraz cyrylica zostały dodanie w późniejszym czasie przez Freda Brady i Christophera Slye, pod kierunkiem Slimbacha. W rezultacie powstał trwały klasyk, używany do identyfikacji marki takich firm jak Apple, Adobe czy Wal-Mart. Przez długi czas popularny w druku, po starannej konwersji firmy Adobe do formatu webowego, Myriad stał się świetnym krojem do zastosowań webowych.

 Adobe-MyriadPro1

 

2. Proxima Nova (Mark Simonson Studio)

Proxima Nova Marka Simmonsona była na 5. miejscu w ubiegłym roku i wskoczyła na 2. miejsce w 2012. Krój ten to przerysowana Proxima Sans (1994). Z dziesiątkami dostępnych wariantów i znaków dodatkowych (wiele jest zorganizowanych jako osobne rodziny), ten wszechstronny geometryczny bezszeryfowy krój stał się nowoczesnym klasykiem. Jedno z miejsc w którym można go rozpoznać to opakowania produktów zielonej linii opakowań produktów higieny osobisten Tom’s of Maine, w tym na pastach i dezodorantach.

MarkSimonson-ProximaNova

 

3. Futura PT (ParaType)

Futura to debiutant w tym Top 10, ponieważ przy ostatnim zestawieniu nie był on jeszcze licencjonowany. Futura to trwały klasyk, pierwszy geometryczny sans serif, wydany w 1927 roku przez niemieckie Bauer type. Krój został początkowo zaprojektowany przez architekta Paula Rennera, ale jego rysunkom brakowało pewnych kluczowych poprawek i udoskonaleń potrzebnych do stworzenia funkcjonalnego kroju, więc został mocno zaadaptowany przez projektantów w Bauer type. Pozostaje on do dziś najpopularniejszym na świecie fontem geometrycznym bezszeryfowym i inspiracją dla setek stworzonych krojów.

ParaType dodał cyrylicę i przerobił oryginalny zestaw fontów Futury w bardziej spólną rodzinę dla lepszej współpracy – są to 22 fonty: odmiany regular i condensed, od light po extra bold wraz z kursywami. Oryginalna adaptacja i rozszerzenie o cyrylicę zostało zrobione w 1995 przez Vladimira Yefimov, a więcej stylów opracowała w 2007 roku Isabella Chaeva.

 ParaType-FuturaPT

 

4. Theinhardt (Optimo)

A oto kolejny krój zbyt wcześnie dodany, żeby załapać się na Top 10 latem 2011 roku! Theinhardt stworzony przez François Rappo dla Optimo to wytworny neo-groteskowy sans serif – na pewno widzieliście go na okładkach New York Times Magazine i tak naprawdę ostatnio wszędzie. Z odmianami od hairline do black, Theinhardt oferuje szeroką paletę dla projektantów stron internetowych, którzy szukają czegoś subtelnie innego.

 Optimo-Theinhardt

 

5. Effra (Dalton Maag)

O jedno oczko w górę, z 6. miejsca w ubiegłym roku. Stworzył go w 2008 roku Jonas Schudel dla Dalton Maag, kursywy dodano w 2009. Effra jest ciepłym geometrycznym bezszeryfowym krojem z dużym wyborem dostępnych odmian. Wkrótce po wydaniu został okrzyknięty jednym z „najlepszych 5 krojów 2009 roku” (razem z Adelle, naszym numerem 7. tego roku). Podobnie jak 2. Proxima Nova, Effra bywa sugerowana jako alternatywa dla kroju Gotham Hoefler & Frere-Jones.

 DaltonMaag-Effra

 

6. Aktiv Grotesk (Dalton Maag)

Aktiv Grotesk (2010) jest odpowiedzią Bruno Maag na niekończącą się popularną groteskowych krojów bezszeryfowych, takich jak Helvetica czy Arial. Jak sugeruje nazwa, Aktiv Grotesk wnosi tylko trochę ożywienia niż zwykle do tego gatunku, stając się przyjemną alternatywą do jego bardziej statycznych przodków. Krój ten pozostaje popularnym wyborem dla projektantów poszukujących żywej wariacji klasycznego motywu.

 DaltonMaag-AktivGrotesk

 

7. Adelle (TypeTogether)

Kroje slab serif stały się popularne w 2012 roku i Adelle jest jednym z liderów tej paczki. Został profesjonalne i fachowo wykonany przez partnerów TypeTogether – Veronika Burian i José Scaglione. Dostępnych jest 7 odmian od thin do heavy. Na firmie Extensis zrobił on wrażenie na tyle, żeby użyć go jak podstawę do nowego logo podczas zmiany identyfikacji wizualnej firmy w 2012.

 TypeTogether-Adelle

 

8. Omnes (Darden Studio)

Font Omnes Josha Darden wydaje się być podporą w najnowszym trendzie krojów bezszeryfowych z zaokrąglonymi zakończeniami znaków. Może i Omnes spadł z 2. miejsca na 8. na liście, ale nadal pozostaje najbardziej charakterystyczny z krojów bezszeryfowych na naszej Top 10.

 DardenStudio-Omnes

 

9. Trajan Pro 3 (Adobe)

Bez zmian na liście pozostaje font Trajan Pro (1989) stworzony przez Carola Twombly dla Adobe. Trajan to niezwykle wiernie oddane ożywienie poszczególnych rzymskich wielkich liter bazujące na napisie z kolumny Trajana w Rzymie (113 r. n.e.). To niezwykłe jak niewiele zmieniły się nasze wielkie litery w przeciągu 1900 lat, co czyni te starożytne formy całkowicie akceptowalnymi w piśmie do dziś. Trajan jest niesamowicie popularnym krojem stosowanym do tworzenia nagłówków, opakowań, okładek książek i w szczególności plakatów filmowych.

Tak naprawdę był on tak szalenie popularny w filmach i plakatach filmowych, że takie użycie jest już traktowane jako cliche. Ale tak długo jak nie robisz filmu, jest to nadal dobry wybór jeśli szukasz klasycznego wyglądu – jest popularny, ponieważ działa. Być może na pewnym poziomie każdy z nas w świecie zachodnim wie, że tak właśnie ‚powinny’ wyglądać wielkie litery?

W marcu Adobe wypuściło odświeżoną wersję fontu Trajan Pro z większym wyborem odmian i dodanymi wsparciem językowym, nazwaną Trajan Pro 3. Pozostaje tak samo popularny jak jego poprzednicy, ale jest o wiele bardziej uniwerslany!

 Adobe-TrojanPro3

 

10. Adobe Garamond Pro (Adobe)

Nieznacznie zepchnięto z 8. na 10. miejsce font Roberta Slimbacha Adobe Garamond Pro. Ten krój, wydany w 1989 roku, jest najpopularniejszym z wielu dwudziestowiecznych wersji Garamondu. Jest on powszechnie używany w książkach, w tym do całego tekstu amerykańskiej edycji książek o Harrym Potterze.

Adobe-GaramondPro

 

Źródło: http://blog.webink.com/most-popular-web-fonts-for-2012/



Wiadomość z dnia: 10-04-2013, 09:20
Nowe wersje krojów Verdana i Georgia

Nowe wersje krojów Verdana i Georgia

Georgia i Verdana są jednymi z najpopularniejszych fontów używanych na stronach internetowych. Pojawiły się na rynku piętnaście lat temu, jako zestaw bezpłatnych krojów do zastosowań internetowych. Ich wydawcą była firma Microsoft która od tamtej pory dołączała je do kolejnych wersji systemów operacyjnych a także zezwoliła na ich bezpłatne użycie w systemach innych producentów.
Projekt Matthew Cartera który został wzbogacony o mistrzowski hinting przez Thomasa Rickneya stał się nie tylko niedoścignionym wzorcem jakości ekranowej ale i bogactwa obsługiwanych zakresów językowych.
Wielka popularność tych krojów doprowadziła nawet do tak nieoczekiwanej sytuacji, że 2009 roku koncern IKEA zdecydował o zmianie brandowego fontu (bazującego na Futurze) na Verdanę. Początkowo budziło to wielkie zdziwienie, bo marka z 60 letnią tradycją decydowała się na bezpłatny, ogólnodostępny font. Dość szybko klienci uznali, że wybór nowoczesnego, czytelnego i powszechnego kroju bardziej pasował do marki IKEA niż anachroniczna Futura.

Wraz rozwojem przeglądarek internetowych poszerzono również ich możliwości typograficzne. Dodano obsługę fontów webowych (które nie muszą już być zainstalowane na komputerze użytkownika) a także obsługę funkcji zecerskich OpenType.
W listopadzie 2011 miały swoją premierę nowe edycje Verdany i Georgii w wersjach OpenType Pro. Dzięki partnerstwu firm Font Bureau, Carter & Cone oraz Monotype Imaging, powstały nowe wersje krojów. Wzbogacono je nie tylko o obsługę kolejnych zakresów językowych (w tym pełne wsparcie dla cyrylicy
i greki) ale przede wszystkim rozszerzono ilość odmian z podstawowych czterech, aż do dwudziestu (w tym odmiany condensed), dodano funkcje zecerskie OpenType (jak choćby: kapitaliki, ligatury, warianty stylistyczne i alternatywne, cyfry proporcjonalne, nautyczne i tabelaryczne, ułamki oraz symbole).
Po raz kolejny poddano Verdanę i Georgię optymalizacji pod względem hintingu biorąc pod uwagę nie tylko zastosowanie na ekranie komputerów ale i tabletów oraz smartfonów. Mistrzowskie wykonanie hintingu umożliwia płynne skalowanie podglądu i doskonałą czytelność zarówno w układzie pionowym jak i poziomym.


Dostępny jest zarówno wzornik w formie webowej na stronie: http://georgiaverdana.com/

Jak również specyfikacje w formacie PDF:
http://www.fontbureau.com/media/pdf/VerdanaPro.pdf
http://www.fontbureau.com/media/pdf/GeorgiaPro.pdf

Obydwa kroje dostępne są również w ofercie naszego sklepu.

Font Geo­r­gia Pro dostępny jest rów­nież w ofer­cie han­dlo­wej w cenie:

  • 40$ netto za odmianę dla 1 stanowiska;
  • 80$ netto dla 2–5 stanowisk;
  • 560$ netto za pełną rodzinę (20 odmian) dla 1 stanowiska;
  • 1120$ netto za pełną rodzinę (20 odmian) dla 2–5 stanowisk.
Dostępne odmiany to:
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Light
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Light Italic
  • Geo­r­gia Pro Condensed
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Italic
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Semi Bold
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Semi Bold Italic
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Bold
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Bold Italic
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Black
  • Geo­r­gia Pro Con­den­sed Black Italic
  • Geo­r­gia Pro Light
  • Geo­r­gia Pro Light Italic
  • Geo­r­gia Pro Regular
  • Geo­r­gia Pro Italic
  • Geo­r­gia Pro Semi Bold
  • Geo­r­gia Pro Semi Bold Italic
  • Geo­r­gia Pro Bold
  • Geo­r­gia Pro Bold Italic
  • Geo­r­gia Pro Black
  • Geo­r­gia Pro Black Italic

Font Ver­dana Pro dostępny jest rów­nież w ofer­cie han­dlo­wej w cenie:

  • 40$ netto za odmianę dla 1 stanowiska;
  • 80$ netto dla 2–5 stanowisk;
  • 560$ netto za pełną rodzinę (20 odmian) dla 1 stanowiska;
  • 1120$ netto za pełną rodzinę (20 odmian) dla 2–5 stanowisk.

Dostępne odmiany to:

  • Ver­dana Pro Con­den­sed Light
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Light Italic
  • Ver­dana Pro Condensed
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Italic
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Semi Bold
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Semi Bold Italic
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Bold
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Bold Italic
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Black
  • Ver­dana Pro Con­den­sed Black Italic
  • Ver­dana Pro Light
  • Ver­dana Pro Light Italic
  • Ver­dana Pro Regular
  • Ver­dana Pro Italic
  • Ver­dana Pro Semi Bold
  • Ver­dana Pro Semi Bold Italic
  • Ver­dana Pro Bold
  • Ver­dana Pro Bold Italic
  • Ver­dana Pro Black
  • Ver­dana Pro Black Italic

Font ofe­ru­jemy z pol­ską fak­turą VAT, prze­li­cza­jąc ceny według kursu sprze­daży waluty publi­ko­wa­nego przez NBP w dniu zamówienia.



Wiadomość z dnia: 07-03-2012, 18:11
Po co kupować fonty?

Po co kupować fonty?

Po co kupować fonty, skoro jest mnóstwo darmowych fontów dostępnych w internecie?

Oczywiście nie ma niczego złego w ściąganiu darmowych fontów z internetu i wykorzystywaniu ich w projektach, jednak nie zawsze są one dobrym wyborem. Dlaczego?

Podstawowym powodem wyboru takich fontów jest oszczędność finansowa. Jednak dla designerów równie ważny jest niebanalny/nietuzinkowy a czasem wręcz intrygujący wygląd krojów które mają przyciągnąć uwagę i zainteresować odbiorców formą.

Bardzo często fonty dostępne bezpłatnie do ściągnięcia ze stron internetowych, zawierają zapis licencyjny, iż wykorzystanie ich jest dozwolone wyłącznie do użytku osobistego/prywatnego (for personal use). Niestety znacznie zawęża to możliwości użycia fontu, gdyż zazwyczaj jako projektanci chcielibyśmy wykorzystać go w projekcie komercyjnym, czego legalnie zrobić w tym przypadku nie możemy. Czar „darmowego fontu” pryska jak bańka mydlana kiedy okazuje się, że Autor nie wyraża zgody na użycie fontu na komercyjnej stronie, publikacji czy reklamie lub zażąda za zgodę honorarium przewyższającego możliwości zleceniodawcy. Co gorsza jeśli użyjemy komercyjnie takiego fontu nie uzyskawszy zgody producenta, to w najlepszym przypadku trzeba będzie ponieść koszty postępowania sądowego i prawników nie wspominając o antyreklamie jaką zrobimy sobie jak i naszemu zleceniodawcy.

Darmowe fonty najczęściej zawierają jedynie wąski (podstawowy) zakres znaków, w przeciwieństwie do fontów, których dostarczają nam domy typograficzne. Są one zazwyczaj niższej jakości technicznej, niż fonty, które możemy kupić, choć nie jest to regułą. Oczywiście jesteśmy w stanie pomóc jeśli będzie potrzebne dodanie do fontu znaków dla Europy Środkowej lub wskazanego zakresu językowego. Co więcej (w porozumieniu z autorem/producentem fontu) jesteśmy w stanie wprowadzić różnego rodzaju modyfikacje w stosunku do pierwowzoru kroju.

Znacząca większość darmowych fontów, oferowana jest w formacie Windows TrueType, rzadziej zaś w preferowanym przez profesjonalnych użytkowników formacie OpenType, a niezwykle rzadko w starszych formatach Mac TrueType czy Win/Mac PostScript. Konwersje formatów w takich przypadkach nie zawsze są możliwe ze względów licencyjnych i mało opłacalne technologicznie.

Bardzo ważną kwestią jest, aby przed użyciem darmowego fontu w komercyjnym projekcie upewnić się, iż jest on rzeczywiście darmowy i w jakim zakresie. W tym celu można sprawdzić wpis w pliku fontu do kogo należą prawa autorskie i znaleźć stronę internetową autora/producenta, a najlepiej – zapis licencyjny. Można również skontaktować się z nami, wysyłając maila na adres biuro@fontownia.pl – sprawdzimy to dla Was! Na pewno warto jest upewnić się czy dany font nie sprawi użytkownikowi problemów licencyjnych i ustrzec przed możliwymi, przykrymi konsekwencjami prawnymi i technicznymi jego użycia.



Wiadomość z dnia: 07-03-2012, 17:15
Canto z Font Bureau

Canto z Font Bureau

„Zawsze byłem zafascynowany klasyczną formą inskrypcji kapitały rzymskiej” przyznaje Richard Lipton.„Wewnętrzny ryt oraz zewnętrzny kształt znaku odzwierciedlają precyzję operowania narzędziami którymi je stworzono, dzięki temu osiągnięto niemal idealną równowagę.”

Koncepcja fundamentów rodziny kroju Canto wynika częściowo z nowatorskiej analizy Ojca E. M. Caticha, który badał pochodzenie i budowę znaków szeryfowych. Stanowi ona bezsprzeczne potwierdzenie dla teorii, że monumentalne rzymskie napisy (jak na przykład Kolumna Trajana) zostały namalowane płaskim pędzlem na kamieniu przez kaligrafa, jako model dla kamieniarza do wykucia. Również to, że szeryfy, struktura i kontrast rzymskiej kapitały kwadratowej wywodzą się z pisma stworzonego pędzlem.

Lipton, zainspirowany przez ideę tego sposobu konstruowania znaków, zaczął od śledzenia etapów ich tworzenia – najpierw przygotowawcze ślady pędzla, a następnie ostre, ale nieformalne obrysowania piórem, i wreszcie kończąc na uporządkowanej, strukturalnie sformalizowanej formie liter. Rezultatem jest rodzina kroju Cant, pełna monumentalnej elegancji z dużą dozą ekspresji.

Stworzenie kroju Canto okazało się przedsięwzięciem bezprecedensowym ponieważ autor oprócz podstawowego zestawu znaków przygotował idealnie dopasowane warianty kapitalikowe, warianty cyfr proporcjonalnych i nautycznych oraz szeroki wachlarz znaków alternatywnych, wariantów stylistycznych i kaligraficznych. Dodatkowo Canto został wzbogacony przez Liptona o warianty z symulacją wytłoczeń wykonanych odręcznie, na podstawie jego wiedzy, wyczucia stylu oraz doświadczenia kaligraficznego. Pełna wszechstronność Canto dąży do spełnienia naszych współczesnych potrzeb typograficznych.

Przywołując pewien majestat, ponadczasowość i naturalność, Canto osiąga doskonałą równowagę, którą Lipton odnalazł w jego inspirującym rzymskim pochodzeniu.

Rodzina kroju Canto zawiera 8 odmian:

  • Roman,
  • Pen,
  • Brush,
  • Brush Open,
  • Bold,
  • Pen Bold,
  • Brush Bold,
  • Brush Open Bold.

Krój Canto dostępny jest w formacie OpenType oferując wiele funkcji zecerskich , jak na przykład wersje proporcjonalne i nautyczne, kapitaliki oraz alternatywne warianty kaligraficzne oraz stylistyczne.

Koszt jednej odmiany to $40 (licencja na 1 stanowisko)
Koszt jednej odmiany to $80 (licencja na 2-5 stanowisk)

Koszt całej rodziny (8 odmian) to $240 (licencja na 1 stanowisko)
Koszt całej rodziny (8 odmian) to $480 (licencja na 2-5 stanowisk)

Zapraszamy do pobrania próbki fontu w formacie PDF:



Wiadomość z dnia: 07-03-2012, 17:14
Microsoft Office 2011 dla MAC!

office2011


Office dla Mac - Uwolnij swoją wyobraźnię.

  • Po raz pierwszy w pełni po polsku
  • Dynamiczny interfejs, który ułatwia Ci nawigację
  • Zintegrowane narzędzia poczty i kalendarza
  • Doskonale zsynchronizowany z pakietem Office dla komputerów PC
  • Obsługa makr Visual Basic
  • Nowe szablony do tworzenia biuletynów, broszur i dokumentów
  • Edycja zdjęć w PowerPhoto 2011

>> Więcej informacji o Microsoft Office 2011 dla MAC <<


Wiadomość z dnia: 20-11-2010, 18:14
Red Giant, Trapcode, Alien Skin, onOne Software... Nowe kolekcje Plug-inów!

Oferta firmy wzbogaciła się o kolejnych producentów Plug-inów!
  • Red Giant Software,
  • Alien Skin Software,
  • onOne Software,
  • Boris FX.



Wiadomość z dnia: 25-03-2010, 13:46
Nowe, niższe ceny na komputery iMac, Mac mini i MacBook

Firma INTERMAC obniżyła ceny na wybrane modele komputerów!

iMac:

  • iMac 20" Core 2 Duo 2.66GHz/ 2G/320GB/GEFORCE 9400M/SD (symbol MB417) - nowa cena 4499 zł
  • iMac 24" Core 2 Duo 2.66GHz/ 4G/640GB/GEFORCE 9400M/SD (symbol MB418) - nowa cena 5499 zł
  • iMac 24" Core 2 Duo 2.93GHz/4G/640GB/GEFORCE GT 120/SD (symbol MB419) - nowa cena 6499 zł
  • iMac 24" Core 2 Duo 3.06GHz/ 4G/1TB/GEFORCE GT 130/SD (symbol MB420) - nowa cena 7999 zł

Mac mini:

  • Mac mini Core 2 Duo 2.0GHz/1G/120GB/GEFORCE 9400M/SD (symbol MB463) - nowa cena 2399 zł
  • Mac mini Core 2 Duo 2.0GHz/2G/320GB/GEFORCE 9400M/SD (symbol MB464) - nowa cena 3199 zł

MacBook:

  • MacBook White 13,3" Core 2 Duo 2.13GHz/2G/160GB/GEFORCE 9400M/SD (symbol MC240) - nowa cena 3299 zł



Wiadomość z dnia: 22-10-2009, 11:15
FontAgent Pro + 750 fontów OpenType GRATIS! Do wyczerpania zapasów!

insidersoftware

Przedstawiamy wspaniałą promocję! Tylko teraz przy każdym zakupie oprogramowania do zarządzania fontami FontAgent Pro+ otrzymujecie Państwo GRATIS 750 fontów OpenType firmy Bitstream.




Wiadomość z dnia: 20-09-2009, 22:42
System Mac OS X Snow Leopard już w sprzedaży!



Snow Leopard jest efektem dziesięciu lat prac nad innowacyjnym systemem OS X i zawiera setki udoskonaleń, nowe technologie bazowe oraz bezpośrednio współpracuje z Microsoft Exchange. Snow Leopard będzie oferowany jako uaktualnienie systemu Mac OS X Leopard w cenie 129 zł brutto!



Wiadomość z dnia: 06-09-2009, 10:41
Apple Final Cut Studio & Logic Studio w nowym wydaniu!

Nowe oprogramowanie Final Cut Studio udostępnia ponad 100 nowych funkcji, które przenoszą sztukę i technikę filmową na wyższy poziom. Nowatorskie rozwiązania umożliwiają szybsze działanie, skuteczniejszą współpracę i gwarantują fantastyczne rezultaty:
  • Rozbudowana rodzina ProRes.
  • Nowe, zwiększające wydajność metody pracy zespołowej.
  • Jeszcze większa integracja między poszczególnymi programami.
  • Wiodący pakiet programów postprodukcyjnych teraz jest jeszcze lepszy.

Final Cut Pro 7 - nowe wersje kodeków ProRes umożliwiają szybszą edycję i gwarantują wyższą jakość, udoskonalony interfejs oszczędza czas, a nowe narzędzia współpracy są łatwe w obsłudze.

Motion 4 wzbogaca animacje o dynamiczne cienie 3D, odbicia i efekty głębi ostrości, a także nowe rozwiązania animacyjne dla tekstu.

Soundtrack Pro 3 umożliwia eliminację typowych problemów z dźwiękiem za pomocą kilku kliknięć oraz przyspiesza pracę dzięki nowym, zoptymalizowanym narzędziom nawigacyjnym.

Color 1.5 - teraz, dzięki rozszerzonej obsłudze procedur pracy z multimediami cyfrowymi, program pozwala niezawodnie korygować barwy i dostarczać najwyższej jakości obrazy o unikalnym wyglądzie.

Compressor 3.5 umożliwia jeszcze wydajniejszą pracę dzięki nowym szablonom przetwarzania wsadowego, czynnościom zadań i udoskonalonym „kroplom”, które działają niczym miniaturowe programy kodujące.

Nowości w Logic Studio

Nowy program Logic Studio to wielki krok naprzód dla gitarzystów, wykonawców i wszystkich innych muzyków nagrywających, montujących i miksujących swoją muzykę. Zaawansowane narzędzia produkcyjne pozwolą Ci rozwiązać kwestię synchronizacji czasowej i dostosowywania tempa nagrań. Ogromna kolekcja wzmacniaczy — retro i nowoczesnych, kolumn głośnikowych i pedałów efektowych da Ci szansę gry na legendarnym sprzęcie. A nowe wtyczki do występów na żywo pozwolą nagrywać pętle i uruchamiać ścieżki perkusji prosto ze sceny.

Flex Time to nowa kolekcja funkcji pozwalających manipulować synchronizacją czasową i tempem nagrań szybko i kreatywnie. Montuj bez konieczności dokonywania cięć.



Wiadomość z dnia: 19-08-2009, 10:14
Nowy pakiet unikalnych fontów - CoolCollection 2009!

Pakiet fontów, przekraczający granice ...

Przedstawiamy Państwu jedyną w swoim rodzaju bibliotekę fontów CoolColletion 2009.

Tylko teraz możecie Państwo nabyć najnowszy zbiór 100 fontów ParaType charakteryzujących się niezwykle starannym i precyzyjnym wykonaniem zarówno pod względem wizualnym jak i technologicznym.
W Wasze ręce oddajemy jedyny w swoim rodzaju pakiet pozwalający na bezproblemową prace z fontami w najpopularniejszych obecnie na rynku produktach m.in. Adobe, Corel, Quark oraz wielu innych …

Najnowsze edycje fontów w formacie OpenType zaspokajają potrzeby najbardziej wymagających typografów, dzięki kunsztownie opracowanym ligaturom jak również bogactwu stron i zawartych zakresów kodowych.
Fonty OpenType, PS Mac, PS PC , zawierają znaki diakrytyczne nastepujących języków:

Cyrylica, CentralEuropean, Bałtyckie, Western, Tureckie

Abazin, Adyge, Afrikaans, Albanian, Avar, Azeri (Cyr), Azeri (Lat), Bashkir, Basque,Belorussian, Breton, Bulgarian, Buryat, Catalonian, Chamorro, Chechen,Croatian, Czech, Danish, Dargwa, Dungan, Dutch (Flemish), Estonian & Setu, Faroese, French, Frisian, Gaelic (Irish),Gaelic (Scots), Galician, Hungarian, Icelandic, Ingush, Italian, Kabardino-Cirkassian, Kalmyk, Karachay-Balkar, Karakalpak, Kazakhstan, Kirghiz, Kumyk, Kurdish, Lak, Latvian, Lezgin, Lithuanian,Macedonian, Maori, Mongolian, Mordvin-Erzya, Mordvin-Moksha, Nanai, Nogai,Norwegian, Occitan, Old Russian, Polish, Portuguese, Rhaeto-Romance,Romanian, Saami Lule, Saami South, Serbian, Slovak, Slovene, Sorbian Lower,Sorbian Upper, Spanish, Swedish, Tabasaran, Tadzhih, Tatar Volgaic (Cyr), Touva(Soyot), Tswana, Turkish, Turkmen (Cyr),Turkmen (Lat), Ukrainian.

Wysoka jakosc technologiczna jest świetnym uzupełnieniem dla ogromnej różnorodności stylistycznej zawartej w krojach z biblioteki Paratype. Są w niej zawarte zarówno eleganckie kroje tekstowe (doskonałe do gazet i ksiażek) jak również śmiałe i zabawne fonty wymarzone dla reklamy. Znajdziemy tam również niezwykle czytelne kroje używane w identyfikacji wizualnej i komunikacji publicznej oraz awangardowe (zakręcone) projekty skierowane do młodych odbiorców.





Wiadomość z dnia: 05-08-2009, 10:18
Promocja QuarkXPress 8! - tylko teraz zapłacisz mniej o 1580 zł!

UWAGA!

Pakiet promocyjny składa się z 2 pudełek:

- Wcześniejsza wersja QuarkXPress

- QuarkXPress 8 Upgrade

(instalacja wcześniejszej wersji QuarkXPress NIE JEST WYMAGANA)

Promocja jest ważna do końca sierpnia lub do wyczerpania zapasów magazynowych!

Kupując ten pakiet zaoszczędzisz ponad 1580 zł


Promocja zakończona!

Nowości QuarkXPress 8 w pigułce:


  • Obracaj oraz skaluj grafikę bezpośrednio w programie za pomocą nowego narzędzia Picture Content. Dzięki podglądowi na żywo natychmiast zobaczysz efekt swojej pracy
  • Przesuwaj krawędzie ramek oraz obracaj je bez przełączania na inne narzędzie
  • Rysuj szybko i łatwo, używając nowego narzędzia krzywych Bézier'a, tak samo jak robisz to w innych profesjonalnych aplikacjach
  • Używaj zmodyfikowanej funkcji text-to-box, która aktualnie wspiera nie tylko pojedyncze linie, ale również wiele linii, całe ramki a nawet wiele ramek jednocześnie
  • Gdy przekonwertujesz tekst na krzywe, używaj takich funkcji jak kolor, transparencja, i wiele innych transformacji
  • Wykorzystuj wszystkie dedykowane narzędzie do pracy z tekstem, ilustracjami i layoutem
  • Przeciągaj grafikę na swój layout ze swojego pulpitu lub z innych aplikacji, które wspierają tą technologię, jak na przykład Adobe Bridge
  • Przeciągaj pliki tekstowe do środka ramek, które już zawierają tekst
  • Przeciągaj i upuszczaj grafikę ze swojego layoutu do innych aplikacji, według własnego uznania
  • Pracuj bez konieczności predefiniowania ramek
  • Importuj dowolny rodzaj pliku do dowolnej ramki - nie musisz zmieniać jej rodzaju
  • Użyj dowolnego narzędzia do ramek, by ją narysować bez zastanawiania się w danej chwili, jaką powinna mieć zawartość
  • Wybieraj lub przełączaj narzędzia używając jednoliterowych skrótów, lub zrób to za pomocą tych tradycyjnych, znanych ci od lat. Sam zdecyduj, co będzie dla ciebie prostsze!
  • Kliknij dwukrotnie na dowolnej ramce, a QuarkXPress automatycznie przełączy narzędzie na takie, które będzie odpowiednie dla danego typu elementu
  • Złap myszką za róg ramki by ją obrócić, bez przełączania na inne narzędzia
  • Skaluj obiekty "od środka" lub je duplikuj używając do tego przycisku Alt
  • Pozostaw stałe proporcje podczas skalowania, wciskając przy tym Shift
  • Przekształcaj jednocześnie wiele obiektów, bez konieczności ich wcześniejszego grupowania
  • Używaj wbudowanych funkcji do tworzenia, edycji i eksportu plików Flash (SWF) - nie musisz nic dodatkowo kupować
  • Dodawaj dźwięki, pliki video, animacje i interaktywność do swoich projektów
  • W tworzonych plikach Flash możesz używać nowych zaawansowanych funkcji typograficznych
  • Możesz tworzyć pliki SWF w prawie 40 dostępnych językach, włączając w to języki wschodnioazjatyckie
  • Możesz stosować dowolne zaawansowane funkcje programu, włączając w to transparencję i dowolne efekty graficzne
  • Umieszczaj interaktywne layouty wewnątrz tworzonych serwisów WWW, i udostępniaj je innym do edycji dzięki technologii Composition Zones®
  • Twórz tylko raz i używaj obiektów wielokrotnie w różnych miejscach dzięki funkcji Zawartości Udostępnionej (Shared Content)
  • Użyj Zawartości udostępnionej na jednym layoucie i na wielu layoutach jednocześnie, niezależnie od ich typów
  • Twórz łatwo, szybko i produktywnie interaktywne treści dzięki naszym bazującym na stronach - nie na ścieżce czasowej - rozwiązaniach
  • Stosuj ponad sto predefiniowanych akcji, które są bardzo łatwe w edycji i dostosowaniu do twoich indywidualnych potrzeb
  • Integruj pliki video oraz audio ze swoimi projektami
  • Twórz animacje i przyciski łatwiej niż kiedykolwiek
  • Dodaj interaktywność do swoich prac włączając w to rozwijane menu, animowane przyciski czy tez formularze
  • Zacznij tworzyć interaktywne zawartości szybciej i łatwiej, potem możesz je rozbudować używając skryptów i zmiennych



Wiadomość z dnia: 13-07-2009, 15:17
Licencje Adobe CS4 10% taniej!



Mamy przyjemność poinformować Państwa o nowej promocji firmy ADOBE.
Tym razem taniej o 10% można kupić polskie  pełne wersje oprogramowania Adobe  (rodziny Acrobat oraz CS4)  w postaci  imiennych licencji.




Wiadomość z dnia: 23-06-2009, 15:33
Nowa seria tabletów graficznych WACOM Intuos4


Wacom, specjalista od tabletów piórkowych stworzył Intuos4, tablet, który może odmienić życie zawodowe tysięcy kreatywnych talentów na całym świecie.

Wacom Intuos4 to system profesjonalnych tabletów piórkowych najwyższej jakości przeznaczonych dla fotografów cyfrowych, projektantów i artystów. Nowa generacja tabletów Intuos powstała w oparciu o opinie członków profesjonalnej społeczności Wacoma i charakteryzuje się przede wszystkim jakością pracy pióra. Dzięki rozpoznawaniu 2048 stopni nacisku pozwala ono na uchwycenie najmniejszych niuansów ruchu ręki. Nowe wzornictwo tabletów Intuos4 zapewnia lepszą ergonomię pracy i nowoczesny wygląd. Zwiększenie wydajności pracy umożliwiają programowalne klawisze, które wyposażone są teraz w wyświetlacze OLED pokazujące aktualne ustawienia każdego z nich.

Ergonomiczne wzornictwo czyni z ultra-cienkiego tabletu Intuos4 doskonałe narzędzie do pracy z plikami cyfrowymi. Nowy projekt pozwala na pracę z tabletem zarówno osobom prawo-, jak i leworęcznym. Klawisze ExpressKeys są teraz umieszczone po jednej stronie tabletu. Aby były dostępne dla ręki niedominującej – wystarczy obrócić tablet o 180 stopni i zmienić podświetlenie ikon za pomocą oprogramowania tabletu.

Współpracujące z wieloma aplikacjami klawisze ExpressKeys pozwalają znacząco zwiększyć wydajność i wygodę pracy. Można im bowiem przypisać najczęściej stosowane funkcje. Znajdujące się blisko aktywnego obszaru roboczego tabletu klawisze oszczędzają czas – zmniejszają bowiem potrzebę korzystania z klawiatury. Nowością w Intuos4 są wyświetlacze OLED [poza modelem Intuos4 S], które pokazują aktualny status każdego z klawiszy. Ponieważ ustawienie klawiszy może być inne dla każdej z aplikacji – wyświetlana informacja zmienia się kiedy użytkownik tabletu zmienia program, z którego korzysta.

Nowością w Intuos4 jest również definiowany przez użytkownika pierścień Touch Ring, który może kontrolować cztery funkcje w każdej z aplikacji. Umieszczony w osi pierścienia przycisk przełącza funkcje takie jak przesuwanie, powiększanie, zmiana średnicy pędzla, obrót podłoża, czy zmiana warstwy. Diody LED znajdujące się na obwodzie pierścienia pokazują aktualnie wybraną funkcję.




Wiadomość z dnia: 29-05-2009, 16:33
Nowe modele trzech linii komputerów Apple



Mac mini - nowy Mac mini otrzymał ten sam nowoczesny zintegrowany procesor grafiki NVIDIA GeForce 9400M, co komputery MacBook. Dzięki temu jego wydajność graficzna wzrosła nawet pięciokrotnie w porównaniu z poprzednią generacją.

iMac
- model 20-calowy oraz 24-calowy, który oferuje teraz dwa razy większą pamięć i dwa razy pojemniejszy dysk. Model ten jest wyposażony w procesor Intel Core 2 Duo taktowany zegarem do 3,06 GHz, 4 GB pamięci DDR3 1066 MHz, dysk twardy Serial ATA 640 GB lub 1 TB oraz różne typy procesorów graficznych, w zależności od konfiguracji.

Mac Pro - nowy Mac Pro posiada teraz procesory Intel „Nehalem” Xeon i nową architekturę systemową. Oferuje wydajność nawet dwa razy większą niż modele poprzedniej generacji.




Wiadomość z dnia: 28-05-2009, 11:37
Strona: [1] / 1
Kontakt



tel. (0-22) 389 79 29
kom. (0) 790 028 984

Skype Skype
e-mail: sklep@intermac.pl


Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej kupowane
996,30 zł z VAT
850,00 zł
810,00 zł netto
578,10 zł z VAT
499,00 zł
470,00 zł netto
447,72 zł z VAT
364,00 zł netto
490,77 zł z VAT
399,00 zł netto
146,37 zł z VAT
124,70 zł
119,00 zł netto
Rzetelna Firma
Płatności
© interMac.pl Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved. Tel. 022 389 79 29 e-mail. sklep@intermac.pl